مرجع باغ ویلاهای غرب استان تهران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

۹۲۰ متر باغ ویلا با ۸۰ متر ویلا در اسفندآباد

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 929 می باشد.

 

باغ ویلا ۹۲۰ متری با ۸۰ متر ویلا ، استخر و انشعابات کامل در ملارد به فروش می‌رسد .

 

 

 

یکی از مولفه‌های ارزشمند برای یک باغ ، دارا بودن درختانی مثمر و در وهله‌ی بعد ویلایی ارزنده می‌باشد ، امروز قصد داریم ملکی ارزنده با دارا بودن این دو ویژگی به شما عزیزان معرفی نماییم .

 

 

 

کد ملک:929

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا روستای اسفندآباد یکی از بهترین گزینه‌ها است. این روستا یکی از روستاهای شهرستان ملارد می‌باشد که در قسمت ملارد جنوبی واقع شده است و براساس سرشماری که در مرکز آمار ایران انجام شده جمعیت این روستا 3.311 نفر و به عبارتی 967 خانوار است. این روستا جزو مناطق ویلایی نشین است که به علت داشتن آب و هوای مناسب و معتدل، سرسبزی و باغاتی با درختان کهن سال میوه، به دور از سبک زندگی آپارتمان نشینی با منظره و دید عالی به شدت در میان خریداران باغ ویلا پر طرفدار است. باغ ویلا‌ها در این روستا از امکانات بسیار زیادی بهره مند بوده و به خاطر داشتن محوطه‌ی بسیار زیبا و چشمگیر، آلاچیق، گل‌های تزیینی و چمن آرایی برای گذراندن شب‌های تابستان بسیار مناسب بوده و همچنین به دلیل بهره مند بودن از طبیعتی بی نظیر شما می‌توانید از اطراف ویلای خود برای رفتن به پیک نیک، ورزش کردن و یا  هواخوری استفاده کرده و لذت ببرید.

 

ویلا:

80 متر ویلا شیک و نقلی مناسب سکونت ، دو خواب ، مبله ، نور پردازی عالی ، سقف کناف کاری شده ، کابینت  ممبران  ، نما سنگ شده  ، سرویس ایرانی و فرنگی ، درب ضد سرقت ، سیستم سرمایش اسپیلت ، نورگیر بسیار عالی و . . .

 

 

 

محوطه ملک :

فضا سازی ، انواع درختان میوه قدیمی ، نورپردازی چشمگبر ، باربیکیو ، آبنما ، آلاچیق ، سهمیه اب کشاورزی ، آتشگاه ، کف و دیوار‌های محوطه به طور کامل سنگ شده   ، استخر با تاسیسات کامل   ، تاب و....

 

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات  می باشد .

 

وضعیت سند: این ملک دارای سند اوقاف می‌باشد .

 

مشاورشما: 09126599913قربانی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی