مرجع باغ ویلاهای غرب استان تهران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

۱۰۰۰ متر باغ ویلا مشجر و سر سبز با ۱۲۰ متر ویلا در صالح آباد

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 751 می باشد .

 

باغ ویلا ۱۰۰۰ متری اکازیون با ۱۲۰ متر ویلا دو خواب در ملارد به فروش می‌رسد .

 

 

 

زندگی در محیط فرح بخش که دارای درختان میوه و وسایل  و امکانات رفاهی باشد . موجب راحتی روح و جان می‌گردد . از این رو مشاورین اندیش ملک تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا مواردی آیده آل و درخور شان شما عزیزان را جمع آوری نموده و در اینجا به نظرتان برسانند .

 

کد ملک: 751

 

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد منظره منحصر به فرد آن است. این روستا از درختان قدیمی و بسیار متنوع بهره مند بوده و همین اتفاق سبب به وجود آمدن طراوت و تازگی در محیط روستا می‌شود. شما می‌توانید برای رفع خستگی، باز پروری روحیه و فاصله گرفتن از زندگی آپارتمان نشینی مدتی را در این روستا گذرانده و با پیاده روی و پیک نیک رفتن به دل طبیعت خاطره ای لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید .

اگر شما به یک تعطیلات آرام بخش برای تقویت روحیه خود نیازمندید خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است .

 

 

ویلا:

120 متر ویلا دوخواب فول امکانات ، 50 متر بنا سرایداری ، استخر چهارفصل سرپوشیده با تجهیزات کامل  ،  نور پردازی ، ویو و نورگیری فوق العاده  ، سقف کناف کاری شده و تمامی امکانات رفاهی که این ویلا را برای سکونت  به موردی ارزنده تبدیل نموده است .

 

 

محوطه ملک :

باربیکیو ، محوطه سازی  مهندسی ساز ، نمای سنگ شده    ، نورپردازی حرفه ای ، سهمیه اب کشاورزی  ، گل کاری شده  ، نرده و حفاظ شاخ گوزنی ، کف و دیوار‌های محوظه کاملا سنگ شده ، درب ریموت ، درختان مثمر ثمر و قدیمی ،  آب نمایی در کنار ویلا که جلوه ای بی نظیر ایجاد نموده و ...

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات کامل  و کنتوردار می‌باشد

 

وضعیت سند: این ملک دارای قولنامه زنجیره ای و ریشه دار + کد رهگیری می‌باشد .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی