مرجع باغ ویلاهای غرب استان تهران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کد این ملک در سایت اندیش ملک661 می باشد .

 

به تازگی در منطقه شهریار اتوبانی تاسیس شده به نام " اتوبان امام حسین " این شاهراه دسترسی بسیار راحتی بین شهریار و رباط کریم ایجاد نموده است علاوه بر این دسترسی  دسترسی ویژه به محله‌های باغی شهریار موجب شده تا با طی کمترین مصافت و در جاده ای با کیفیت به ویلای مورد علاقه‌ی خود برسیم ، مشاورین اندیش ملک امروز قصد دارند تا ملکی در بلوار امام حسین به شما معرفی نمایند.

کد ملک:661

 باغ ویلا به مساحت 600متر واقع در یکی از ارزنده‌ترین لوکیشن‌های ویلایی نشین در غرب استان تهران با امکانات و مشخصات زیر جهت فروش نزد مشاورین اندیش ملک فایل شده است.

 

ویلا:

100متربنای نوساز دو خواب(1خواب مستر) که بهترین متریال در ساخت آن به کاررفته است،پنجره‌های دوجداره،اسپیلت،پکیج،نورپردازی حرفه ای،درب ضدسرقت،سقف کارشده،هودلمسی،گازرومیزی،کابینت ام دی اف درجه یک و..

 

محوطه سازی:

محوطه‌ی باغ به طورکامل سنگ شده،استخربا تجهیزات کامل مناسب برای تمام فصول،نرده گزاری، الاچیق دنج ،نور پردازی به طورکامل،نرده شاخ گوزنی،نماسنگ و درختانی قدیمی که محیط باغ را سرسبز نموده است.

 

امنیت:

این باغ ویلاداخل مجموعه‌ی اختصاصی2تایی بوده ودارای نگهبانی میباشد.

 

انشعابات: (آب،برق،گاز)کنتور

انشعابات کامل بوده وبسیارمناسب جهت سکونت دائم میباشدجهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین اندیش ملک تماس حاصل فرمایید

وضعیت سند:تک برگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی